Alla inlägg den 30 september 2014

Av Linda Lindqvist - 30 september 2014 01:18

God..natt?

Sitter på jobbet & det är lugnt.. för tillfället. Passar på att kladda ner några rader här.

Andra natten på jobbet & energidrycken flödar. Måste hitta ett annat alternativ om nätterna då jag sover så oroligt när jag kommer hem på morgonen. Några få timmar med flera uppvaknanden innan jag ger upp och kliver ur sängen. Kaffe har inte samma effekt på mig, jag blir inte piggare.. allt är väl psykiskt egentligen.

Så.. idag har det faktiskt varit en bra dag trots min jävla smärta i lederna. Hämtade junior på förskolan & kilade iväg för att handla med honom medans Matthias tog en löprunda. Hugo kom hem efter en vecka hos sin pappa & våran familj blev hel igen. Det är det allra bästa!

På onsdag ska jag utnyttja min födelsedagspresent som jag fick av Angelica. Då tar vi med oss våra systrar & åker till västerås på kokpunkten. Det ska bli SÅ roligt! :)

På lördag har vi planer på att åka till Uppsala på något lekland där som Matthias och Mathias pratade om. Personligen så avskyr jag lekland ^_^ Jätteskoj för barnen, absolut.. men höga ljud och omkringflaxande är inte min pryl. Men ja, jag får roa mig på actionbadhus så då får man offra sig ^_^

Vi har återigen slipat på inbjudningarna till bröllopet. Gjort några frågetecken & avverkat lite samt lagt till.. kikat på kort men kommer inte fram till hur vi vill ha dom. Jag drömmer mig bort på alla sidor med klänningar, men väntar iallafall tills början av 2015 innan jag bestämmer mig & beställer. Behöver gott om tid på mig att bestämma mig, samt att jag får tid för mig att lämna in den för att fixa till det som behövs.. det är mycket med det där! ^^

Min syster ska vara min tärna & Basse sla vara bestman. Därav så ska jag även hitta en klänning åt Ida. Vi får ta en kväll utan kids och ett glas vin för att surfa runt och leta! :-)

Nu blir det en vandring runt för att checka läget här!

Ovido - Quiz & Flashcards