Alla inlägg den 22 september 2014

Av Linda Lindqvist - 22 september 2014 12:15

Hallå!

Brrrr! Vilket väder. Regn, blåsigt & kallt. Kvällarna går an, att tända ljus och krypa ner under filten och zappa på tv:n, men dagarna? Idag är vi lediga och har bara varit inne och gått varandra på nerverna :P

Pontus sover middag just nu och jag passade på att ta en dusch. När han vaknat så ska vi försöka åka iväg någonstans en tur, sedan på eftermiddagen när Matthias kommit hem från jobbet så ska jag lägga mig och vila några timmar så jag fixar ett nattskift mellan 22-07. Annars så är veckan ganska oplanerad förutom ett bvcbesök och ett jobbpass på lördag. Några fikabesök med vänner är inplanerade också ^^

Innan september gör över i oktober så ska jag och Matthias kika på inbjudningskort till bröllopet. Vi kommer inte att skicka ut dom förän mot våren, men det är skönt att kunna bocka av saker från våran "to do" list. Vi ska kika igenom gästlistan en gång till och fundera på den. För mig så får gärna bröllopet vara litet och för våra allra närmaste, dom som verkligen betyder något för oss, men ja.. vi får la se :-)

/

Skapa flashcards