Direktlänk till inlägg 10 september 2014

Kraffsande

Av Linda Lindqvist - 10 september 2014 14:56

Hallådär!


Passar på att knappa på datorn när jag har lite tid över.


Vad fort tiden går! Från stekvärme till kyla och sedan tillbaka till lite värme igen. Ändå går veckorna fort och vips så är det ny månad! Vi är redan inne i mitten av september snart och det känns inte som att det var länge sedan jag började sommarviket. Fort går'e!


Ska snart åka & hämta min skruttvolvo på selins glas. Förra veckan var jag ett redigt klantarsel & backade in i en container så bakrutan sprack i två miljoner delar. Hejdå stålars! Men är man klantig och inte ser sig för ordentligt så får man skylla sig själv. Så den är där och blir hel & fin igen (så gott som) och jag kan återigen se ut genom bakrutan.


Planeringen för bröllopet står lite stilla just nu. Saker och ting går inte riktigt som jag tänkt mig och att det skulle vara så jäkla svårt att hitta en bra lokal i Sandviken för bröllopsfesten trodde jag inte! Mööh. Vi hade en bokad och klar tidigare men så blev det strul så vi ska leta efter en annan. Ikväll ska vi åka & kika på en eventuell, så vi får se hur det blir med det. Börjar även ångra mig i vårat färgtemaval. Haha! Jag är aldrig nöjd. Ska diskutera med den blivande maken om saken så får vi se hur han ställer sig till mina funderingar.

Hoppas att lokalen känns bra så jag kan börja fokusera på dom roligare bitarna såsom dekoration, tårta, catering och lite sånt. Även ett liveband ska letas på! Vi får se hur allt går.


På lördag blir det firande här hemma. Utöver det får vi se vad helgen bjussar på!


Min fest nästa helg är på ingående. Spännande! Är dock inte färdig med min outfit ännu & det gör att jag blir stressad.. i vanlig ordning. Jag vill vara färdig med saker i tid! Men beslutsångest som jag har så kommer det sluta med att jag ränner i valbo på förmiddagen på festda'n och har ett av mina mindre utbrott.


Dags att hämta bilen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards