Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Linda Lindqvist - 24 augusti 2014 07:03

Godmorgon!

 

Pontus valde att göra morgon 5.50 Ganska vanligt för att vara han dock, men vad sköönt det hade varit om han uppskattade sovmornar som sin storebror. Sedan är det fullt ös fram tills lunch då han börjar gnugga sig i ögonen & sover en timme, sedan fullt ös igen fram tills läggdags. Energin? Vart kommer den ifrån?

  


I fredags åkte jag ut med mamma i skogarna för att leta efter svamp. Tyvärr var det väldigt dåligt med kantareller, förmodligen pga vädret den här sommaren och hettan som slog ut allt. Vi försöker igen när det blivit mer höst! Dock så var det helt galet skönt att traska runt i skogen och bara lyssna på.. ingenting! Det ger sån ro i själen.


Gårdagen spenderade jag på jobbet 6.45-15, sedan bar det av till Angelica som fyller år idag, men eftersom jag kommer att befinna mig på jobbet idag också mellan 13.30-21.30 så blev det lite förskottsfirande igår.


Mina festplaner är i full planering. Jag fyller gammelhelvete nu i September (25 år) och har bestämt mig för att ha temafest. 80/90-tal är temat & jag har redan påbörjat fixet av spellista med en massa gamla godingar från 80 och 90-talet. Discokulan ska upp i taket & jag har fixat lite rekvisita som ska användas. Det kommer att bli toppenkul!

Vi får se beroende på hur många vi blir om vi har festen hemma hos oss eller om vi hyr lokalen som ligger ett stenkast härifrån. En jättefin lokal där vi hade Matthias överraskningsfest när han fyllde 25. Men vi får som sagt se! Beror litegrann på.

  


//

Ovido - Quiz & Flashcards