Direktlänk till inlägg 11 augusti 2014

Sista veckan

Av Linda Lindqvist - 11 augusti 2014 07:39

Godmorgon!

Morgonkaffet i högsta hugg & en liten blivande 2-åring full av energi som kör racet på motorcykeln. Vart finns den energin den här tiden på dygnet?! Unge! ^_^ Storebror sover gott och känner jag honom rätt så gör han det några timmar till. Snart dags för omställning i sovvanorna då skolan kör igång nästa vecka. Vardagen är snart tillbaka för barnen och för min del känns det helt OK! ^^

Den här veckan blir den sista för mig på sommarschemat. Kvällsjobb imorgon & sedan 3 dagsturer. Ringde till bemanningen här om dagen och la mig tillgänglig på ett ställe till, så jag har några pass inbokade där också veckan därpå.

Igårkväll styrde jag gammelvolvon mot Gävle för att hälsa på Emma som jag inte träffat på lääääänge. Gofika blev det, massor av skitprat och bebismys med deras lilla tös som bara är någon vecka gammal :') Hon sov gott i min famn i flera timmar & det är då terapi för själen med en sussande liten bebis i famnen :-) Mys värre!
Fick hjälp av hennes Mattias att felsöka en lampjävel i bilen som börjat lysa också, så han ska hjälpa mig att byta ut (vad det nu var?) nästa vecka. Tackar o bockar för det!

Idag är jag ledig & barnen likaså. Vad vi ska roa oss med är oklart. Städning behövs! Vi får se vad vi hittar på. Igår gick jag igenom barnens kläder för att se vad som behövs till hösten och vintern. Lite smått ska inhandlas men dom har det mesta.

..där tog kaffekoppen slut!
Påfyllning å bus med junior! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards