Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

sovande barn

Av Linda Lindqvist - 25 februari 2014 16:04

Hej igen!


Lilleman är inte alls pigg. Vet inte om han har ont i armen efter sprutan? Han sov en halvtimme knappt tidigare på fm, sedan har det varit hysteri sedan dess. Nu sover han igen och har sovit 1½ timme. Hoppas han piggnar på sig, annars har jag syrran som backup imorgon om han skulle vara klen. Jag måste till skolan!


Har försökt plugga lite nu när han sover men det går inte. Jag får snällt sätta mig ikväll och tröka! Men först tänker jag unna mig ett hett bad när junior har somnat för natten, det har jag längtat efter länge nu.


Matthias är på G hem från jobbet.. han ringde och sa att "han skulle laga mat på hemvägen" (svänga förbi pizzerian). Helt OK idag, jag är inte sugen på nåt hemlagat idag ^^



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards