Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

äntligen

Av Linda Lindqvist - 14 februari 2014 11:50

Hallådär!


Fan, vad många gånger jag har varit in och påbörjat skrivandet men inte orkat avsluta.

Men här kommer ett litet inlägg.


Förra veckan var Pontus sjuk.. och jisses så dålig han var. Feber, hosta, snorigt och som grädde på moset så var det en bamsing till tand som valde att kika upp i samma veva. Så jag har så gott som burit runt på honom från tisdag till söndag då han hade sin första feberfria dag. Lilla hjärtat, så jag led med honom! Men nu är det full fart på honom & han är full av energi igen.


I måndags åkte vi in till valbo för att kika på en ny soffa & bestämde oss för en som vi fick hemkörd redan på tisdagen. Såååå himla skönt med nytt & fräscht och mycket större! Köpte även nya gardiner och ny rumsmatta, så det blev så fint! :) Vi är nöjda!


 

Gammalt sunk vs. nytt och fräscht.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards