Direktlänk till inlägg 15 november 2013

snabbis

Av Linda Lindqvist - 15 november 2013 13:05

Tjoho!


Kliver in en snabbis & kladdar lite.


Spenderat några timmar i skolan med en lektion och sedan ett studiebesök. Jag är riktigt loj idag & orken är ute på villovägar. Försöker nu att få i mig en berocca boost och inbillar mig att den kanske gör mig piggare, men jag tror inte på sånt egentligen.. man kan ju hoppas!


Snart ska jag iväg och hämta hem barn. Har suttit hemma & pluggat lite nu och fått en del gjort. Det känns att det är fredag & det ska bli otroligt skönt med helg. Förra helgen hade vi magsjukan på besök & jag vill inte kalla det för en avslappnande, återhämtande helg då både Matthias och Pontus var dåliga - nu är vi pigga/friska igen och har verkligen inga planer för den här helgen, så vi tar det som det kommer och det är väl det bästa :-)


Inväntar ett viktigt samtal som förhoppningsvis kommer att leda till någonting som kommer att underlätta våran vardag radikalt i framtiden, något jag inte riktigt "vågat" ta tag i tidigare men som äntligen är på G.


Nä, dags att pyssla vidare fram tills 13.30 så jag ska bege mig iväg till dagis!

//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards