Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

tidigt.

Av Linda Lindqvist - 29 oktober 2013 06:50

Godmorgon!

 

Klockan ringde 5.45 Jag hade inte behövt kliva upp så tidigt, men jag uppskattar den lilla ensamtiden jag får på mornarna. Dricka mitt kaffe utan små händer som försöker välta ut koppen, kläng och sitta i knät. Det är skönt att kunna tassa runt och greja med någonting i tystnat. Man får göra vad man kan ;)


Om en timme ca ska jag börja bege mig mot skolan. Ett prov ska göras och sedan bär det av hemåt igen och fortsätta plugga till ett annat prov som ska göras på torsdag. Full fart med andra ord!


Igår fick Matthias sin julklapp av mig. Väldigt mycket för tidigt, men för att han inte ska fixa den saken själv så valde jag att berätta vad det var för något. Jag har nämnligen bokat biljetter till Aviciikonserten den 28/2 i Stockholm. Och för att få lite mer tid för varandra så bokade jag även en hotellnatt på hotellet som ligger ganska precis bredvid Friens arena.

Själv är jag inget fan av Avicii och tycker det låter ganska illa.. men vad gör man inte för sin man? :)


Nä.. dags att stoppa näsan i boken en stund innan jag ska gå!

//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards