Alla inlägg den 23 september 2013

Av Linda Lindqvist - 23 september 2013 06:56

Godmorgon!


Sitter med kaffekoppen i högsta hugg och har precis väckt en trött Hugo som inte alls är motiverad att gå till skolan idag. Han är lite snorig och småhostig, men bara han kommer igång så blir han pigg. Hoppas att han slipper bli dålig nu.

Idag har som skolfotografering, något han inte heller är sådär jätte sugen på. Minns när det var skolfotografering när jag var liten, hur jag önskade att jag skulle få stå istället för att sitta på korten - naturligtvis fick jag alltid sitta! Jag gillade inte att lé med fejkleénde och sitta med händerna i knät. Självklart gjorde jag alltid tvärtom vad fotografen sa.


Själv känner jag mig klen idag. Leder som bråkar och ett huvud som inte alls samarbetar, så jag tar en hemmapluggdag idag & trallar runt i mjukisbyxor hela dagen och knaprar ipren. Tänkte få så mycket som möjligt gjort i pluggväg innan jag åker. Det är massor av plugg som ligger och väntar så jag har att göra.


Idag ska jag börja packa också! Har plockat fram resväskan och kastat ner lite klänningar typ, men nu är det bara 3 dagar kvar tills vi ger oss iväg så nu är det väl dags att börja packa ordentligt! :-) Sol & värme - here we come!!

  


Pontus bilder från Gimlins var superfina! Bild kommer här så fort jag fixat ramar, vilket jag ska göra imorgon.


//

Skapa flashcards