Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Fredag.

Av Linda Lindqvist - 9 augusti 2013 09:03

Godmorgon!


Vilket regnväder vi har fått! Känns redan som att hösten är på G, men jag håller tummarna för att vi kan få njuta av liite fler soliga dagar ännu. *Peppar peppar*


Idag är det fredag, men den där fredagskänslan infinner sig inte hos mig. Jag ska iväg och jobba ikväll så det blir inte mycket till fredagsmys för mig inte. Men sedan väntar en ledig lördag & söndag, så då ska jag se till att få lite gjort! Igår städade jag bottenvåningen och tänkte försöka ta mig an övervåningen innan jobbet idag.


Imorgon ska Hugo sova hos pappa om allt går som det ska. Dom har besök av min farbror och hans dam från Norge, så vi åker och lämnar Hugo där och stannar ett tag för att umgås lite :-). Sedan tänkte jag försöka fixa barnvakt några timmar till Pontus också. Jag och Matthias behöver gå igenom förrådet och skrubben på övervåningen. Vi har ingen som helst ordning där & jag skulle behöva gå igenom kartonger med höst & vinterkläder för att se vad vi behöver handla till barnen innan det blir kallt. Så vi får se om någon kan ha Pontus några timmar. Han blir liksom lite i vägen om vi ska springa ut och in, och så har vi ingen grind till trappen på övervåningen så det känns lite riskabelt ;-)


Just nu sover allihopa & jag ska hälla upp min andra kopp kaffe och äta frukost. Sedan försöka få lite gjort!

//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards