Direktlänk till inlägg 4 april 2013

ett år av saknad, flytt & vår.

Av Linda Lindqvist - 4 april 2013 08:00

Godmorgon.

 

Igår eftermiddag/kväll när jag tog en promenad så kändes det verkligen som att våren är på ingång. Låt den få stanna nu då! Ljusa & varma dagar, tack!

 

Pontus sitter på golvet och leker & jag väntar på att kaffet ska bli färdigt.

Idag är det en tung dag. Det är ett år sedan som allas våran Mäki gick bort. Kan inte förstå att det redan gått ett år, när jag minns dagen som igår. Det har varit en tung tid & vi saknar honom oerhört allihopa.

  

 

Idag ska jag iväg på lite ärenden. Lillasyster kommer hit i eftermiddag för att vara barnvakt fram tills Matthias kommer hem. Sedan ska jag iväg ikväll tillsammans med Angelica på lite roligheter :)

 

I tisdags fick jag beskedet att vi fick lägenheten :D Så i sommar går flyttlasset & det ska bli så galet skönt att komma härifrån. Uteplats, två våningar, möjlighet att grilla och ha en liten pool till kidsen att plaska i, större utrymmen, tvättstuga istället för en bumling till tvättpelare i badrummet & en lägenhet i toppskick. Jag längtar! :)

Jag ska iväg nästa vecka och säga upp den här lägenheten och skriva kontrakt på radhuset.

 

Nu är Pontus trött  & sur, så dags för första middagsluren för honom!

//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards