Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Linda Lindqvist - 26 mars 2013 10:30

Hej & hå!

Måste sitta och kika tillbaka i bloggen för att komma ihåg vad jag skrev sist. Det går ju ett tag mellan gångerna. Ibland överväger jag om det är dags att lägga ner skrivandet, men jag får ju suget av att skriva ibland! Så bloggen får finnas kvar.

  


Så.. på fredag blir Pontus 7 månader. Tiden går. Om mindre än tre veckor är min mammaledighet slut & det är dags för Matthias att få vara hemma. Känns lite surt faktiskt eftersom tiden har gått såååå himla fort! Jag hann ju knappt med. Lite orättvist är det ju också att han får vara hemma under hela våren och sommaren ;) Men ja, det är ju inte så att jag inte kommer att vistas hemma & vara ledig, så det är väl ingen fara.


Annars så flyter allting på. Hugo kom hem igår efter en vecka hos sin pappa och det är ju alltid härligt! Det finste som finns är glittrandet i barnens ögon när dom får se varandra efter en vecka!

Solstrålar!

  

 


Senast på tisdag (om precis en vecka) så får vi svar om lägenheten. Jag hoppas att det blir tidigare, men jag har ställt in mig på tisdag. Jag tror att livet kommer kännas mycket lättare att leva om vi bara har ett nytt boende att se fram emot, även om det är ganska långt kvar tills inflytt så känns det nog ändå lättare bara vetenskapen av att det blir flytt! Jag trivs ju som sagt inte alls här och vill så gärna ha en uteplats för grillning, en liten pool till ungarna och plats för att kunna soooola! ;) Men ja, som sagt.. jag återkommer när vi fått svar! :)


Idag har vi inga planer, ungefär som resten av veckan! Skönt på ett vis men samtidigt lite trökigt. En promenad blir det lite senare iallafall!


Nä, dags att förbereda lite lunch snart - men först ska kaffekoppen fyllas på!

Ha en fin dag.

Ovido - Quiz & Flashcards