Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

lov.

Av Linda Lindqvist - 27 februari 2013 12:53

Hej & hå!


Sportlov! Det är lyx att slippa ställa klockan och skicka iväg Hugo till skolan. Ljudet av en väckarklocka är bland det värsta jag vet. Så vi njuter av lovveckan och försöker underhålla oss så gott det går.

I måndags blev det inte så mycket gjort. Hugo var på badhuset med pappa sin på förmiddagen & sedan for han iväg på träning på eftermiddagen. Igår bakade vi bullar och jag tog en tur till biblioteket för att skaffa lånekort. Nu ska här lånas böcker! Och så har vi ju toknära till bibblan.


Före lunch så kom mamma för att hämta Hugo då han ska sova där inatt :) Idag skulle dom iväg till frissan och få ungen klippt! Det är inte det lättaste att få iväg honom dit, men idag var han minsann tvungen då håret står åt alla håll! Sedan skulle dom väl hitta på något roligt innan dom åker hem till järbo.


Ikväll ska jag iväg på dejt med Angelica. En fika på Waynes och en solning! Skönt att komma iväg utan barnvagn ibland ;)


Imorgon står bvc på schemat för lilleman & storeman ska iväg till tandläkaren. Full rulle!


Nu är det dags för annat.

En liten uppdatering blev det iallafall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards