Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Linda Lindqvist - 22 februari 2013 08:38

Godmorgon!


Det känns rätt gött med fredag ändå, även fast jag bara är hemma om dagarna och det inte spelar någon roll vilken dag det är. Det är väl något psykiskt kanske.. fredagar är väl speciella :)


Igår slängde jag ut våran barnvagn på blocket & så tog vi en tur till barnenshus i Gävle för att klämma lite på vagnar. Och ja, vi kom hem med en ny. Jag som annars är ganska diskret vad gäller färger gick ganska crazy ;)


Så.. en Emmaljunga scooter 2.0 fick det bli!

Jag verkligen älskar färgen! Hade tänkt mig/oss en svart eller grå.. men nej, denna ropade på oss ;)

 

Så jag är nöjd! Jag hade egentligen viljat ha en vagn som är vänd emot mig när jag drar, men utbudet av såna var väldigt klent, så det här blev alldeles perfekt! Lägg märke till dom lite småtuffa stänkskärmarna på framhjulen ;) Haha.


- - -


På måndag kommer Hugo hem & då har han sportlov hela veckan! Jag sitter och försöker planera lite, så det inte blir så att vi bara sitter inne och tråkar hela veckan. En dag/natt ska han åka hem till mamma och sova då hon bett om det. Annars blir det nog lite allt möjligt. Biobesök, lite bowling kanske, sätta fläskrumpan i en pulka och åka.. lite sånt. Ska planera lite mera :)


Nu är det dags för frulle för både mig och lilleman!

Vi hörs!

Skapa flashcards