Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Linda Lindqvist - 20 februari 2013 09:55

Sitter med mina morgonfunderingar i vanlig ordning.


Vi har en underbar emmaljunga edge duo. Snygg, stilren, skön att dra och helt enkelt en kanonvagn!
 Nu är det dock så att Pontus börjar växa ur liggdelen och så är han inte alls intresserad av att ligga i vagnen längre. Han vill sitta upp och se. Han är inte riktigt stadig ännu med att sitta, men promenaderna är inte roliga när han blir galen av att ligga ner. Så.. dags att byta till sittdelen. Nu är det så att emmaljungan blir skitful med sittdel på! Den ser bara löjlig ut.

Och ja, vagnens utseénde är viktigt för mig!


Så, nu sitter jag och kikar runt på nätet vad det finns för vagnar. Det finns ju ingenting som jag vill ha!

Mina krav är:

- 4 däck. Svängbara fram eller inte spelar ingen roll, men ingen 3-hjuling!

- Gärna att Pontus sitter emot mig och inte vänd framåt.

- Stort utrymme under vagnen för förvaring.

- Lätt att dra!

- Självklart snygg!


Vart finns drömvagnen?

 

Ikväll ska jag även sätta mig och fixa med tackkort som jag ska skicka iväg till dom som medverkade på Pontus dop. Det är ett trixande det där också. Jag blev ganska nöjd med inbjudningskorten, så vill bli nöjd med tackkorten oxå ;)



Skapa flashcards