Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

fredag.

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2013 08:39

Godmorgon!

 

Några dagar har gått igen.

Har egentligen inte varit så mycket action dom här dagarna. I onsdags trippade jag iväg hem till Angelica för kaffe och skitprat, på tu man hand. Pontus fick stanna hemma med Matthias. Behövde få göra något utan smått en stund ;)

 

Igår åkte vi in till Gävle för att fota lilleman hos Gimlins. I början var han lite skeptisk åt det hela och "gråt-plutmunnen" kom fram, men det ändrades snabbt när Matthias hoppade som en idiot bakom fotografen och fick honom att skratta. Så det blev nog kanonfina bilder. Både naket och med kläder. Vi ska in på fredag och välja ut 4 bilder som vi vill ha, och jag kan knappt vänta! :) Så ska vi boka en tid i samband med hans 1-årsdag också, så vi får fota honom då också. Har en förstoring på en bild på väggen av Hugo som också är tagen på Gimlins när han var 11 månader, så det blir fint när vi får upp bilder på båda på väggen bredvid varandra :)

 

Så.. fredag idag! Sitter med kaffekoppen och kikar ut på skitvädret. Suck! Men jag tänker trotsa eländet idag och gå ut på en promenad på eftermiddagen med lilleman. Sedan har vi inga fler planer idag. Ikväll tänker jag roa mig med att spela tv-spel och bara vara!

Imorgon ska jag dra mig ner mot stan och köpa födelsedagspresent till Emilia, sola lite och dona. Sedan mot kvällningen så kommer svågern Sebastian hit. Vi ska laga lite mat & umgås! Mys.

På söndag ska jag iväg och kika på Hugos innebandymatch på förmiddagen, sedan hem och hämta Pontus och dra iväg till Angelica och fira Emilia. Blir en bra helg det här! :)

 

Nä, nu ska jag roa lilleman!

Tjing.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards