Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Linda Lindqvist - 3 februari 2013 23:09

Godkväll!

Blir ett kort litet inlägg innan det är dags att sova.


Pontus somnade efter mycket gråt och gnäll ikväll. Övertrött då han sov ca 5 timmar inatt & knappt något alls på dagen. Han var helt slut när han väl somnade i min famn. Lilla älskling! Man känner sig så hjälplös.

Tack och lov så är vi två som kan hjälpas åt och avlasta varandra när det behövs. Matthias är verkligen en klippa och en fantastisk pappa och "bonuspappa". Att se honom med barnen gör att jag orkar trots att tröttheten sliter i mig ibland. Han är helt enkelt den bästa man kan tänka sig.


Nu sover hela familjen gott i sängarna och jag ska snart joina dom jag också. Har plockat undan "dagen" så man slipper snubbla runt imorgonbitti, tvättat av smink och bytt om, lagt fram kläder till morgondagen och packat iordning Hugos skolväska & dom små prylar han ska ha med sig till sin pappa imorgon då det är "byte" - jävla ord! -.-

Vi kör dock dubbla uppsättningar av allt då jag inte vill att Hugo ska behöva släpa med sig mer än telefon och laddare mellan oss. Hatar när barnen är som en vandrande väska! Så ska inte mitt barn ha det!


Nä, nu tackar jag för mig & säger godnatt!

Vi hörs imorgon. Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards