Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

utvilad mamma.

Av Linda Lindqvist - 2 februari 2013 11:10

Hejhopp!


Idag är jag utvilad. På helgerna tar jag och Matthias en varsin natt med Pontus så båda får chansen att sova, så nu är man lite mer klar i huvudet efter att ha fått sova.


Igårkväll drog jag och Angelica iväg ner på stan för att sola, handla lite på maxi och dona. Ska börja få in en rutin att åka iväg och sola iallafall en gång i veckan så det blir något resultat någongång. Ska försöka ta mig ner i veckan också. Angelicas äldsta dotra är tokig i Pontus och vill gäääärna passa honom någon dag, så någon dag i veckan så ska dom få passa lilleman några timmar, så ska jag ner på stan och göra lite ärenden och ta en solning då också :)


Så. Lördag. Matthias är på rally, Hugo är hos morfar sin och Pontus sover för tillfället. Jag hinkar kaffe och varvar med att plocka lite här hemma, som vanligt. Finns alltid någonting att dona med. Ikväll ska vi ha det klassiska myset & se film, alternativt spela spel om Matthias är sugen på att bli spöad igen ;) Skönt med lördagskvällar. Att tända lite ljus och vara tillsammans hela familjen är nog det bästa som finns!


Jag klev upp strax före 10, så nu är det dags för en kombinerad frukost/lunch!

Ha det gott och ha en härlig lördag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards