Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Linda Lindqvist - 31 januari 2013 10:27

Hej & hå!


Vilket jäkla trökväder! Vore trevligt med lite sol & fågelkvitter nu. Nu är våren mer än välkommen, men det lär väl dröja ett tag innan den behagar att komma.


Igår kväll kom Pontus feber tillbaka. Han hade inte somnat förän 00.30 enligt Matthias som tog honom igårkväll så jag fick lägga mig. Vågar inte riktigt ta ut honom heller när febern dyker upp sådär, så idag spenderar vi dagen inne och hoppas på att febern håller sig borta ikväll så vi kan ta en promenad imorgon. Måste ut iallafall en gång per dag, så igårkväll gick jag iväg till Rossa för att hämta skor och en jacka till Hugo.


Snart helg. Hugo åker till pappa imorgon eftermiddag och kommer hem på lördag. Vad vi ska hitta på är osäkert. Inga som helst planer! Blir väl bara att slappa runt hela helgen för min del, utan några måsten. Laga något gott att äta och se gladiatorerna imorgon. På lördag blir det mys när båda ungarna är hemma!


 


Åh, jag vill shoppa!! Skulle behöva nya byxor, nytt smink, lite nya underkläder för att slippa gå i mina mammatrosor sedan graviditeten.. lite nytt och fräscht sådär! Men ekonomin säger (som vanligt) strängt ifrån & det får nog vänta ett tag med shoppingen. Odugligt!


Nu ska jag möla lite ipren (mensvärk!!) och roa lilleman som börjar bli rastlös.

Tjing sålänge.

Ovido - Quiz & Flashcards