Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Rubrik saknas

Av Linda Lindqvist - 24 januari 2013 14:20

Hallåhallå.


Imorse tog det emot att kliva upp. Men upp kom vi och iväg till föräldragruppen for vi.

Efter det så kom Emma förbi med pizza från verona - mums! Så jag är fläskmätt fortfarande. Snart är det dock slut (bregränsat) med fläskmat och gotta. Ska ju som sagt börja gymma, men har inte tagit tag i saken att gå iväg och köpa gymkort. Vore trevligt att ha någon att gymma tillsammans med, men samtidigt rätt skönt att få komma iväg själv.


Idag är jag glad att möjligheten för val i livet finns. Att kunna välja det man mår bra av och rensa bort sånt som får mig att må dåligt. Har insett att det inte är många som kan hålla sig till sanningen & stå för vad dom säger. Såna människor behöver jag inte ha i min närhet & dom plockas bort omgående. Hur svårt kan det vara?


Nu lägger jag inte ner mer energi på skiten! Jag plockar bort "ogräset" och låter dom "fina blommorna" växa istället.

Det som är värt något.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards