Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

utveckling

Av Linda Lindqvist - 22 januari 2013 15:32

Tänkte skriva några rader om Pontus & hans utveckling.


 

Pontus, 5 månader den 29/1.


- Han rullar från mage till rygg, och nästan från rygg till mage. Bara lite kvar!

- Han har börjat få smakisar av gröt, potatis & katrinplommonpuré. Potatis & katrinplommon är mums! Gröt sådär.

- Han hoppar som en galning i hoppgungan.

- Springer runt i gåstolen för fulla muggar.

- Står gärna i knät & hoppar. Ligga ner är ingen höjdare!

- Sover som bäst i vagnen när vi är ute och promenerar, och i bilen.

- Sover ännu inte hela nätter. Brukar oftast somna omkring 22 och vaknar två gånger per natt för mat. Vaknar sedan runt 8-8.30 på morgonen. Tar en längre tupplur efter 1-2 timmar.

- Att få vara i närheten av brorsan är nog det bästa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards