Alla inlägg den 29 november 2012

Av Linda Lindqvist - 29 november 2012 09:31

Godmorgon!


Har varit en väldig fart på mig nu på morgonen. Plockat & donat, slängt igång en maskin tvätt och diskmaskinen, dammsugit & grejat. Ibland är man effektiv! ;) Måste passa på när Pontus är nöjd med att ligga i babysittern & kika.


Idag blir Pontus 3 månader gammal. Igår var vi på bvc besök och han fick sin 3-månaders spruta. Eller rättare sagt två sprutor. En i varje lår. Han blev lite förbannad när sköterskan greppade tag om hans ben, men direkt när hon släppt så gäspade han och var nöjd igen. Har inte märkt av något gnäll & ingen feber heller :)


När Matthias kommit hem från jobbet så drog vi iväg till moster Malin. Hennes karl fyllde år igår. Där var även mamma, mormor och lillasyster :) Åt god smörgåstårta och socialade lite innan det var dags att fara hemåt och göra kväller.


Imorgon ska Pontus spendera tid tillsammans med sin farmor. Jag ska försöka få med mig Matthias in till valbo. Måste köpa adventsljus och så vill jag kika lite på julklappar! Ska även köpa något för pengarna jag har kvar på presentkortet som jag fick av Matthias i födelsedagspresent. Får se om han är villig att åka in ;) Kvällen tänkte jag roa mig med att julpynta lite smått.


Lördagen ska jag spendera med Angelica H! Hon flyttade igår så jag ska hjälpa henne att dona lite i nya lägenheten. Vi ska även iväg en tur till Angelicas kompis Carola och dricka lite glögg :) Mysigt.


Nu ska jag slå igång lite kaffe och försöka få i mig frukost.

//

Skapa flashcards