Alla inlägg den 7 november 2012

Av Linda Lindqvist - 7 november 2012 08:02

Godmorgon!


Inatt var Pontus inte lika duktig på att sova. Krånglade mest hela tiden mellan 02 tills klockan ringde 6.30, så idag är jag tröttis! Men idag har vi inga planer alls, så jag kan passa på att vila med honom när han sover middag sen.


Igår började Hugo på scouterna. Han har pratat ett tag om att han vill börja, och nu är det uppehåll på fotbollen så han ville prova på scouter. Han åkte dit med en klasskompis igår mellan 18 - 19.30 och han verkar ha tyckt att det var kul! I helgen ska dom iväg på läger fredag - lördag och han är jätte taggad! :) Ska lämna honom där klockan 18 och hämta honom igen på lördag klockan 14.


Medans Hugo var där igår så åkte vi iväg till tatueraren. Matthias tatuering blev skitsnygg & jag kunde naturligtvis inte hålla mig längre & bokade en tid till min tredje tatuering! Denna gång blir det "Pontus" på vänster underarm :) Så i slutet av månaden så sitter jag under nålen igen jag också. Yey! :D


På kvällen kom Angelica H över för att se SAW 2, så nu är den avklarad oxå. Den människan har ju inte sett några skräckisar alls typ :D Så vi har måååånga kvällar framför oss med dom där klassiska skräckisarna! Inga problem för mig, jag är ju skräckfilms fantast! Häh.


Igår blev jag även äntligen färdig med outfiten jag ska ha på Emmas bröllop på lördag. Kommer nog att bli bra! Den stora frågan är ju nu hur jag ska ha håret? Det är 50/60-tals tema & jag är inte alls hemma på den stilen. Det är snyggt, men jag har aldrig varit klädd så eller haft håret så. Så jag måste experimentera litegrann någon kväll innan lördag, så jag inte står där på lördag utan en aning om hur jag ska ha frippan! :) Det löser sig.


 

Idag blir våran lilla skatt 10 veckor gammal också. Tiden går sååå fort & jag njuter varje sekund av att vara tvåbarns mamma - det är underbart! Men det går ju för fort! Jag hinner ju knappt med!

Bilden är tagen inne på förlossningen, en nyfödd liten Pontus & en väldigt lycklig nybliven pappa.

Och här är dom så lik varandra så det är galet! <3


Nu ska jag fortsätta med kaffedrickandet & dona runt lite!

//

Ovido - Quiz & Flashcards