Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

bvc och saw

Av Linda Lindqvist - 30 oktober 2012 08:00

Godmorgon!


Sitter och dricker kaffe och tittar på nyhetsmorgon. Usch, vad hemskt det är det som händer i USA.


7.15 så tyckte plogbilen att vi hade sovit färdigt. Det tyckte då minsann inte jag. Somnade inte förän 01 inatt & Pontus har vaknat 02, 04 och 6.30 Precis när han somnat om så kommer plogbilen och väcker oss. Skapligt irriterande. Men det skulle inte bli så mycket mera sömn ändå, för klockan 10 har vi tid på bvc för mätning och vägning av Pontus. Får se hur mycket han ökat i vikt och längd den här gången. 4998 gram och 55,5 cm var det sist för 14 dagar sedan.


Igår bytte jag ut en massa kläder i storlek 56 till 62 till Pontus. Vissa kläder kan han fortfarande ha i 56, såna som är stora i storleken.


 

Far & son mys!


Nu ska jag dona lite. Kommer ett inlägg senare!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards