Alla inlägg den 27 september 2012

Av Linda Lindqvist - 27 september 2012 07:00

Godmorgon!

 

Idag kan man ju hoppas att det blir lite sol som det är sagt. Det vore ju inte helt fel!

 

Sitter med morgonkaffet framför mig och kikar på mina två småttingar som myser i soffan. Hugo ska iväg till skolan om ett tag, och jag ska hoppas på att Pontus somnar om en liten stund så jag får lite mera sömn. Jag är supertrött! Men vid 10 ska vi ta oss en tur ner på stan, så det blir väl ingen längre tupplur! Måste inköpa fotbollstrumpor till Hugo, och han har träning idag och behöver nya, så det måste göras! Åh, jag vill soooova! :P

 

Igår hade jag trevligt besök så gott som hela dagen!

På morgonen kom Angelica O hit och drack morgonkaffe och pratade goja. Fick födelsedagspresent då hon var i Turkiet när jag fyllde år - jättefint! :) Trevligt med morgonsällskap sådär! Så borde det vara varenda morgon ju!

På eftermiddagen kom Emma, hennes Mattias & Idun på besök & fika. Mys :)

Sedan på kvällen kom Angelica H hit för lite film.

  

 

Snart är det helg igen! Vart fan tar dagarna vägen? Det går skrämmande fort ibland. På lördag är Pontus en månad gammal redan! Det känns mycket och lite på samma gång. På ett vis så känns det som att han alltid har funnits hos oss, men på ett annat sätt så känns det som att förlossningen var i förrgår :P Konstig känsla det där.

I helgen har vi nog inga som helst planer. Fredagsmys, lördagsmys & slappsöndag!? Låter ganska OK!

 

Nä, nu ska jag plocka fram kläder åt Hugo & se till att han blir färdig för skolan!

Hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards