Direktlänk till inlägg 24 september 2012

ny vecka.

Av Linda Lindqvist - 24 september 2012 09:07

Godmorgon!


Lilleman valde att göra morgon 8.30 idag, ungefär som vanligt :) Han är verkligen superduktig när det gäller nattsömnen och han får en utvilad mamma ;) Men man ska väl inte ropa hej ännu, det där kan ju ändras.


Så, måndag - ny vecka & nya tag! Idag kommer storprinsen hem efter skolan efter att ha spenderat en vecka hos sin pappa. Jag längtar efter honom & han längtar nog förmodligen massor efter lillebror!

Hugo har massor av saker inplanerade i veckan. Skolfoto, träningar, skoljoggen, idrott.. you name it! Hade aldrig överlevt dagarna utan min kalender.


Idag ska jag ringa kyrkan och planera dop. Lilleman ska inte döpas förän i januari, men vi ska bjuda folk som bor längre bort och vill vara ute i tid och få iväg inbjudningar i november, så det måste planeras & fixas. Lika bra att ha god tid på sig - jag har en förmåga att stå i sista sekund och stressfixa allt. Och jag vill att det ska bli bra eftersom dop är så grymt fint & mysigt!


Pontus ligger i babysittern och kurar & jag har precis hällt upp morgonkaffet. Ska snart göra mig iordning för dagen och sedan väntar besök av Louise som inte har träffat Pontus ännu, så det blir bebismys på hög nivå ;)


Nu ska jag dona!

Vi hörs!


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards