Alla inlägg den 20 september 2012

Av Linda Lindqvist - 20 september 2012 10:50

Hallådär!


 
Imorse tog lilleman en rejäl sovmorgon och var inte alls taggad på att komma upp när klockan började närma sig 9.00 och jag började putta lite på honom. Klockan 10.00 skulle vi nämnligen befinna oss på BVC för vägning av honom & där låg han så gott och sov! Så, ja.. han sov sig genom påklädning, blöjbyte, matning och promenaden till BVC.


Pontus har inte gått upp i vikt som han ska sedan han föddes, utan har gått ner istället. Men med råd från BVC att varva ersättning och ammning så går han äntligen upp i vikt som han ska. Idag visade vågen 4054 gram!

 



Har precis tagit en varm dusch.. börjar bli fryssen och kall och lederna är bökiga!

Klockan 13.30 ska vi befinna oss på Hugos skola för utvecklingsamtal. Tänkte försöka slänga på mig ett ansikte och lite anständigare kläder än urtvättade mjukisbyxor och nopprig tjocktröja som jag har levt i dom senaste 3 veckorna. Men vadå? Vi myser ju bara omkring på dagarna och har det gott! Inte har jag orkat tänka på hur jag ser ut. Men det är väl dags att ändra på det nu när man ska börja vistas bland folk igen! :P


I eftermiddag ska vi träffa Angelica som vi inte har träffat på läänge då hon befunnit sig i turkiet och vi har varit sjuka! Så nu är det på tiden att vi träffas.


Nu är lilleman hungrig!

Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards