Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

sista rycket

Av Linda Lindqvist - 6 augusti 2012 09:27

Godmorgon!


Ser ut att bli lovande väder med sol och värme trots lite moln. Som om vädret skulle spela någon roll? Allt är för varmt för mig och AC'n i sovrummet får snällt jobba, sol som regn! En graviditet och klimakteriebesvär måste vara ungefär samma - svettas och frysa omvartannat, och bli irriterad deluxe över att det är så!


Vaknade för ungefär en timme sedan och har sedan dess druckit kaffe, serverat Hugo frukost och ätit frukost själv. Ungefär så långt har jag kommit! Så nu blir det lite slösurf innan jag ska ta tag i dagen. Hugo ska åka hem till sin pappa efter lunch för att spendera veckan där, och Matthias har börjat jobba igen efter 4 veckors semester och ledighet. Så nu blir jag ensam om dagarna. Dock så tänker jag ha kafferep tillsammans med Louise som bor ett stenkast härifrån dom dagar det finns möjlighet för henne att dras med mig, och så tänker jag även kafferepa med Angelica H. Vill inte sitta ensam och knö! Min kropp är körd och jag orkar inte flänga överallt, men kaffe med goda vänner är härligt! :)


Det händer inte så mycket för mig just nu. Vi väntar och väntar på bebis ankomst och gör inte så mycket mera än så, så det finns inte speciellt mycket att skriva. På onsdag går jag in i vecka 40 och ska då på mitt (förhoppningsvis) sista besök hos barnmorskan. Nästa gång jag vill vistas under det taket är när vi ska på BVC besök! Inte innan dess :)


Nä, lite fix på detta!

Hörs.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards