Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Linda Lindqvist - 2 juli 2012 08:38

Godmorgon!


Nu var det ett tag sedan igen. Känns som att jag bara jobbar, sover och äter ibland.


Ännu en helg har gått. I fredags jobbade jag till 16 och spenderade sedan kvällen i soffan då dom passen (7-16) känns så långa! I lördags jobbade jag bara till 13, och kvällen spenderades hemma hos David och Stina på inflyttningsfest! En trevlig kväll med trevliga människor och en del skratt :)


Gårdagen bestod av att halvt svettas ihjäl. Det var så kvavt och "kladdigt" och det blev ett par duschar för att inte flyta iväg. Det är faktiskt ingen höjdare att vara höggravid på sommaren!


Nu är det ny vecka. Ett jobbpass mellan 14-21.15 står på schemat idag. Hugo kommer även hem ifrån sin pappa idag, vilket känns underbart! Dock så blir det Matthias som tar emot honom och hinner natta honom innan jag kommit hem från jobbet, så jag hinner inte träffa honom någonting idag "/ Imorgon är det fritids som gäller för honom eftersom jag jobbar 7-16, så vi hinner knappt träffas imorgon heller. Men sen har vi två lediga dagar tillsammans! :) Då ska vi njuta och hoppas på skapligt väder.


Var hos barnmorskan i torsdags också. Lillbus i magen har fixerat sig och lagt sig redo för att komma till världen. Känner mig lite smått stressad. Enligt beräkning så är det 43 dagar kvar till förlossning, men man vet ju aldrig - lillbus kanske vill komma tidigare! :)

Ovido - Quiz & Flashcards