Alla inlägg under juni 2012

Av Linda Lindqvist - 1 juni 2012 07:30

Godmorgon!


Sitter med kaffekoppen i högsta hugg och kan inte somna om  efter att ha blivit väckt av min älskade karl. Man vill hemskt gärna kliva upp i ottan och leta efter hans bilnyckel! Suck. Men den kom till rätta och han kom iväg iallafall :)


Så. Fredag idag. Nu på förmiddagen kommer Angelica över och dricker kaffe och pratar goja när hon har lämnat kidsen på dagis. Sedan idag så ska jag över till grannkåken till Louise då hennes lilla fina pojk fyller 1 år idag!

Grattis lilla Lucas! :)

 

Helgen som kommer blir lugn och jag har inga direkta planer. Det blir sista lediga helgen nu eftersom att jobbet sätter igång på måndag. Jag längtar verkligen tillbaka till alla härliga arbetskamrater nu, så det ska bli härligt att befinna mig där igen på måndag klockan 7.00 Och så får vi hoppas att bebis stannar kvar i magen tiden ut :)


Igår ringde jag och pratade med Hugo också. Det är helt galet hur mycket jag saknar honom när han inte är hos oss! Vetenskapen om att han bara är på "andra sidan vägen" men ändå så långt ifrån mig gör mig knäpp! Sedan är det så svårt att förstå att han blir så stor. Dom är nästan 8 åren har verkligen rusat iväg. Och tänk när lillbus i magen är 8 år, då är Hugo 16 (!) år! Åh, han kommer att bli världens bästa storebror, det vet jag!


Jag och hans pappa har verkligen lyckats få världens finaste barn. En sån lugn, trygg och fin liten pojke med ett stort hjärta och så full av kärlek! Ibland ser jag på honom och tänker "är han verkligen min?" Jag är så stolt över honom, över allt han gör och att han är så klok och duktig! Han är ingen svärande liten kaxig busunge - utan en varm och go liten pojke som är det allra finaste som finns! Det finns stunder av trots & tjaffs också - annars vore det inte normalt ;) Men dom fina, goa och härliga stunderna överväger det där så mycket! Jag trivs med min familj, med våran starka & fina familj. Snart är vi fyra, och jag kan knappt vänta!


  

Ovido - Quiz & Flashcards