Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

midsommardagen

Av Linda Lindqvist - 23 juni 2012 09:37

Godmorgon!


Det blir ganska glest mellan gångerna jag kladdar här, men jag jobbar rätt mycket och när jag inte jobbar så är det en massa annat som ska göras. Så det får bli lite som det blir :)


Hoppas att alla hade en mysig midsommarafton igår!

Jag jobbade 7-13, åkte hem och donade lite smått innan Hugos pappa kom och hämtade Hugo som skulle följa med på Hugos pappas sambos systers bröllop, så jag och Matthias åt lite god mat och bänkade oss framför en film tills det var dags att åka och hämta lilleman igen. Sedan blev det "byte". Hugo var hemma och Matthias drog iväg hem till bror sin för att kika fotboll. Vaknade ca 4.30 imorse av att han kom hem.. blidde inte bara fotboll där inte ;)

Men karln lär fasiken passa på att roa sig nu, för när det är en månad kvar (om ca 3 veckor) så får han hålla sig nykter och i närheten utifall det blir bebisdags tidigare än beräknat :)


Ja.. idag ska jag jobba 14-21.15 & jag tackar vädergudarna för att det inte är så smällhett idag! Det är en pest att jobba då och svetten bara tokrinner. Hugo blir hämtad av sin morfar & ska spendera natten där. Imorgon jobbar jag 7-14 så han kommer hem efter att jag slutat imorgon.


Annars så flyter allting på bra. Trivs på jobbet trots att det kan bli lite tungt med magen ibland. Det är somsagt bara lite småfix kvar att ordna till bebisankomsten och det är snart.


Bara massa svammel. Kanske är lika bra att låta inläggen bli glesa? Har inget kul att berätta ändå :P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards