Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Linda Lindqvist - 16 juni 2012 08:41

Godmorgon!


Vaknade för en liten stund sedan och känner mig inte ett dugg utvilad! Men med hjälp av lite kaffe så kanske det går att vakna till litegrann :)


Veckan som har gått har varit bra. Har jobbat varje dag & skulle nu ha två dagars ledighet framför mig, men fick frågan om jag vill gå ut och jobba på söndag mellan 7-17, och jag tackade ja. Lite extrapengar i kassan är inte helt fel. Så idag på min lediga dag så ska jag bara ta det lugnt och slappa, och så ska vi ta oss en tur upp till järbo senare i EM.

Skulle oxå behöva städa lite, men jag tar det jag orkar.


Nästa helg är det midsommarafton också! Shiiit vad tiden går fort. Tycker inte alls att det var länge sedan det var julafton!? Vad hände, liksom? Jag har ingen aning om vad som händer på midsommar för våran del. Jag jobbar först 7-13, och då är Hugo hemma med Matthias. Får se om vi hittar på något mysigt efteråt :) Midsommardagen kommer Hugo spendera i järbo då jag jobbar kväll, så då får han vara tillsammans med morfar sin.


I veckan var jag hem till Sara och köpte massor med kläder till lillbebis! Nu har vi väldigt mycket i storlek 50/56 och behöver inte tänka på kläder för första tiden längre :) Så nu är det bara lite, lite smått kvar att fixa.. och i mitten av juli när det är ca en månad kvar så fixar vi iordning bebisrummet helt & Matthias får flytta ut sin dator till v-rummet. Då ska det bli helt klart & färdigt för ankomst :) Inte ens två månader kvar nu..


Nä, nu ska jag poa med annat här!

Ovido - Quiz & Flashcards