Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Linda Lindqvist - 11 juni 2012 19:24

Godkväll!


Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Ibland blir det mer, ibland mindre.


Så. I helgen for vi in till valbo för att handla avslutningskläder till Hugo. Det gick lätt & smidigt trots att Hugo verkligen hatar att knalla omkring i köpis. Nu var ju Matthias med, och det kanske går lättare när det är manligt sällskap med istället för bara mig som ska rusa omkring och titta i "tjejaffärer" ;)

Kom iallafall hem med skor, två t-shirtar, solskyddsfaktor och ett par shorts till lilleman. Jätte fina, så han kommer att vara supertjusig imorgon på avslutningen!


Annars så jobbar jag på. Har varit ledig i helgen, men har nu en jobbvecka framför mig! Trivs såklart fortfarande kanonbra, trots att det kan kännas lite tungt ibland med mage och rygg. Men det går fint! :)


Påväg hem från jobbet idag så handlade jag jordgubbar till morgondagens avslutningsfika med Hugo. När jag hade skolavslutning när jag var liten så åt vi alltid jordgubbar, glass, maränger och chokladsås.. och självklart fortsätter traditionerna till mina barn! :) Så mamma, syster, mormor och morfar kommer hit och fikar imorgon.


På onsdag går jag in i vecka 32 också. Här är en magbild från v. 31.

Klicka för större bild.


 

..två små månader kvar, sen är du hos oss <3


Nu ska jag dona. Blir i säng i tid ikväll igen då jag jobbar 7-14 imorgon :)

Skapa flashcards