Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Linda Lindqvist - 7 juni 2012 07:42

Godmorgon!


Sitter med morgonkaffet i högsta hugg, precis som vanligt! Har nyss skickat iväg Hugo till skolan, och är verkligen jätte glad över att solen valt att kika fram idag och att molnen är borta! Dom ska iväg på utflykt idag och ska spendera hela dagen i högbo med aktiviteter. En liten avslutning sådär nu innan den riktiga avslutningen på tisdag :)

Tänk att min lilla grabb slutar första klass och börjar i tvåan i augusti!


Idag ska jag jobba! 14.00-21.15. Så Matthias blir hemma med Hugo ikväll. Sedan är jag ledig fredag, lördag och söndag. Blir lite hoppigt med våra "byten" nu under sommaren eftersom att Hugo är ledig från fritids alla pappa-veckor pga att han har pappadagar kvar att ta ut + semester, så ibland får vi byta på söndagar och jag får kortare veckor. Och så blir han en extravecka hos Rossa i sommar, men ingen extravecka hos mig pga jobb. Men jag stjäl åt mig en extravecka senare istället, varesig hans far vill eller ej ;) Men det ska nog gå bra, vi har ett bra samarbete när det gäller Hugo som tur är!


På tisdag har Hugo som sagt avslutning, så i helgen ska vi dra oss in till valbo för att köpa avslutningskläder och skor till Hugo. Han fick många fina skjortor i julklapp som han ännu inte använt, så en av dom vill han ha. Så byxor och skor får inhandlas! Behöver byxor och skor jag också, så det blir sko&byxjakt i helgen! :)


Nu ska jag dona lite här hemma, och så ska jag vila en stund sedan innan det är jobbdags.

//

Ovido - Quiz & Flashcards