Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Linda Lindqvist - 5 juni 2012 20:28

godkväll.


Har blivit dåligt med bloggande för mig. Har liksom inte haft ork och tid riktigt.


Imorgon har jag varit gravid i 31 veckor! Om 9 veckor har vi alltså beräknad förlossning. 9 veckor, det är ju ingenting. Men det känns, kan jag lova. Magen känns i vägen för allt jag gör och det är bra tungt nu! Men jag antar att jag kommer att sakna magen sen :P Det är ständigt bök och stök i magen, och jag kan inte minnas att Hugo var såhär aktiv! Det är liksom konstant.


Igår började jag jobba igen! Känns superbra att vara nerknölad i dom attraktiva arbetskläderna igen. Och attraktivare kommer det väl att bli! Chefen kom upp idag och sa att dom beställt mammakläder åt mig att jobba i. Yey :)

Trots att magen känns lite i vägen så går det bra att jobba. Blir lite trött fort bara, eftersom det är mycket "gå" och mycket böja sig och knöla omkring så blir jag lätt trött i kroppen, men det blir vila när jag kommit hem om dagarna :)


Hugo kom hem igår också. Underbart att ha honom hemma! Just nu sitter han bredvid mig här i sängen och spelar på sitt DS. Snart dags för sängen för honom. Vi är lediga imorgon, men vill inte att han ska sitta uppe halva natten för det. Imorgon ska han och Matthias dra in till valbo för att gå på leksaksaffären.. själv ska jag städa.


Näe, dags för annat.


Skapa flashcards