Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

graviditetsvecka. blöjor och snodd hoj.

Av Linda Lindqvist - 30 maj 2012 15:24

Hejhopp.


Ligger i soffan och mår lite halvilla. Bebis bökar, knökar och vrider omkring i magen på mig så att jag ibland mår illa som tusan. Guuud, vad jag bara vill ha augusti nu så att lillbus kommer ut och vevar omkring utanför kroppen istället :) Ser faktiskt väldigt mycket fram emot förlossningen också! Det är en sån grymt häftig upplevelse! Sedan har jag ställt in mig på att det kommer att bli en helvetesförlossning. Det är lika bra att ställa in sig på det, för det lär ju inte ske att det blir en lika enkel och bra förlossning som sist! Det händer liksom inte två gånger ;)


Idag går jag in i vecka 30. Tio små ynka veckor kvar till BF. Hoppas att sommaren rusar iväg fort! ;)

Har inhandlat första blöjpaketet idag också. SÅ PYTTESMÅ! Ska en liten människa ha dom där? Kan verkligen inte minnas att Hugo varit en sån liten plutt.


Igår blev Hugos cykel snodd också! Utanför Björksätraskolan naturligtvis! Blir så less på folk som inte kan låta andras grejer vara! Hur svårt kan det vara? Köp en egen cykel istället, tattarjävlar.. blir så less.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards