Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

sjukhusbesök och morsdag.

Av Linda Lindqvist - 27 maj 2012 20:53

Godkväll!


Dagen idag började inte alls som jag hade trott.

På förmiddagen skulle jag vandra iväg till ICA för att köpa en blomma till mamma som skulle komma ner och hämta mig och Hugo för att spendera dagen uppe i järbo. När jag stod i kön på ICA så kände jag att jag blev yr och det svartnade för ögonen, och därefter minns jag ingenting. Sedan vaknade jag upp på golvet med både personal på ICA och andra människor omkring mig - jag hade svimmat av. Fy vilken otäck känsla! Ambulans kom och jag fick åka in till akuten i Gävle. Jag hade fått ett blodtrycksfall. Matthias kom dit och Marcus och Maria kom och tog hand om Hugo tills mamma hämtade upp honom. Tack snälla ni för det!!


Allting såg sedan bra ut och jag kände mig bättre, men det var hemskt otäckt! Usch.


Fick jätte bra hjälp inne på akuten och fick efter ett tag åka hem. Matthias körde upp mig till mamma där Hugo var.. men han hade dragit iväg till stranden tillsammans med syster och hennes pojkvän, så jag och mamma fikade lite och tog det lugnt. Resten av dagen spenderades i mammas hammock medan Hugo lekte omkring och mamma klippte gräset. Spelade även lite kubb med syster och Marcus :)


Åkte hem strax efter 17 igen. Då blev det dusch för både mig och Hugo, och nu är det kväller!


Imorgon är det måndag. Jag och Matthias har varit tillsammans i ett år imorgon <3 Tänk vad tiden går!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards