Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

snart

Av Linda Lindqvist - 24 maj 2012 20:55

Godkväll!


Det har varit två dagar med kaos för mitt lilla huvud! Mycket som händer och vissa saker känns bara för krångliga. Måste lära mig att tänka annorlunda och känna att det ordnar sig trots att det ser riktigt mörkt ut vissa perioder.


Igår och idag har det varit riktigt varmt. Att bära på 15 extra kilon och en stor mage känns tungt och än har det bara börjat. Hoppas på en sval sommar utan en massa hetta! Det kan vara lagomt.


Imorgon går jag sista dagen i skolan. Sedan har jag en veckas ledighet framför mig, sedan är det jobb fram till beräknad förlossning som gäller! Sedan har jag en 8 månaders lång mammaledighet framför mig. Vad jag ska njuta när lillbus äntligen är här hos oss och mammaledigheten sätter igång. Sedan i april är det Matthias tur att vara hemma med våran lilla skatt fram tills december!


Nu ska jag slå igång en film och sedan sova. Trött som vanligt och orkar inte så mycket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards