Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

ooonsdag!

Av Linda Lindqvist - 23 maj 2012 07:49

Godmorgon!


Det ser ut att bli en lika härlig dag idag som det var igår, och det ser ut att fortsätta vara kanonväder resten av veckan också. Yey, det innebär mycket utevistelse för våran del! :)


Igår kom lillasyster hit på besök en sväng innan hon skulle vidare till Gävle. Tänk att Sandviken och järbo kan kännas så långt ifrån varandra när man inte har körkort! Vi träffas så sällan och det gillar jag inte. Allra käraste syster!

Hon följde med till fritids för att hämta Hugo som också ville ha med sig en kompis hem. Så vi for hem, packade ner lite fika och drog vidare till en lekpark så att barnen kunde härja loss litegrann i finvädret. Själv satt jag på en bänk och bara njöt av värmen!


Vi fick ju en filmkamera av svärföräldrarna i påskas och den kommer verkligen till nytta! Filmade grabbarna när dom härjade och det är så roligt att vi kommer kunna se tillbaka på det sedan. Den kommer att användas flitigt :)


Nu har jag precis skickat iväg Hugo till skolan. Jag ska ta en svängom med dammsugaren och så ska jag plugga och dona litegrann. Klockan 13 ska jag befinna mig på skolan för lite betygsprat och fika som avslut på en av kurserna. Hämtar Hugo på fritids klockan 16.30 idag, så det blir en långdag för honom. Tur att det händer så sällan :)


Helgen som kommer så åker Hugo iväg till pappa på fredag efter skolan för att spendera natten där! Min morfar-unge. Han älskar sin morfar så innerligt och han trivs så bra i järbo tillsammans med morfar. Sedan på lördagen så ska vi spendera dagen i lekparken på stan tillsammans med Angelica & barnen för lek, och så ska vi väl spana in cruisingen som är i Sandviken. Hoppas att vädret håller vad det lovar!



Nu ska kaffekoppen fyllas på, sedan är det dags att göra mig iordning för dagen!

Så.. tjing sålänge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards