Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

måååndag!

Av Linda Lindqvist - 21 maj 2012 10:16

Godmorgon!


Sitter i vanlig ordning med kaffet i högsta kuling! Det är ju en dag att vakna till idag också!


Sitter och planerar veckan litegrann. Det blir en bra vecka det här!

Dels så kommer ju lillhjärtat hem i eftermiddag vilket är det bästa med hela alltihopa! Att man blir hel. Sedan så har vi två kursavslut den här veckan. På onsdag avslutas Geriatriken och på fredag avslutas Arbetsmiljön. Och så är det lite smått med plugg som ska göras till distanskursen jag läser.

..och sen, mina damer och herrar, på fredag klockan 12.00 när jag kliver utanför dörrarna på skolan så är jag färdigutbildad! Efter så många år med slit så är jag äntligen färdig. Jag har aldrig haft ett sånt mål någongång, och nu är det bara 5 dagar kvar tills målet är nått. Jag kan nog inte förstå det riktigt!


Så på fredagkväll blir det fira! Då ska jag minsann dricka ett glas alkoholfritt vin! :)


Och så slog det mig idag att det bara är två veckor kvar innan jag börjar jobba! Jag längtar verkligen efter att få jobba igen. Jag är trött på skolbänken och all "lära" nu. Jag vill arbeta praktiskt! Så måndagmorgon om två veckor klockan 7.00 befinner jag mig på arbetsplatsen iförd i såna där erotiska arbetskläder igen! ;) Längtar!

Nu hoppas jag att min rygg tänker samarbeta hela sommaren, och att bebis stannar kvar inne i magen tills tidigast 12/8. Har BF 14:e, men efter 12:e är h*n välkommen ut! :)


Drömde sjukt konstigt inatt också. Drömde att vi fått våran lilla bebis, men att det var så himla många som ville hålla honom/henne, så när jag fick tillbaka bebis så var h*n redo för första skoldagen! O_o Så jag gick och grät på vägen till skolan och var helt förstörd för att jag missat all tid! Haha, där kan man snacka om att tiden går fort :P


Nä, nu ska kaffet drickas upp. Sedan ska jag göra mig iordning!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards