Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Linda Lindqvist - 7 maj 2012 10:19

Hej & hå!


Känns som att det är dags för ett blogginlägg igen.


Helgen har gått. En helg som bestått av mys.

I lördags gav sig Matthias och Marcus ut på puben. Jag och Maria (och deras lilla William) tog oss en myskväll här hemma med gotta, film och BB live som älskling fixade åt mig innan dom drog iväg :) En kanonkväll med andra ord!


Gårdagen bestod av att bara slappa runt. Tvätta lite, plocka lite, byta lite sängkläder och dona runt. Mot kvällningen stack jag iväg till Angelica för att fika litegrann och prata strunt då vi inte har träffats någonting alls i veckan! Skolan krockar och det blir lite glest mellan våra dejter nu för tiden "/ Men det blir ändring! Snart är skolan färdig för oss båda för den här terminen, och i sommar jobbar vi i samma hus så då träffas vi oftare! :)


Idag skiner solen! Och hela jag skiner med den. Det är måndag och det är ojämn vecka, vilket innebär att i eftermiddag så tassar jag ner till björksätraskolan för att hämta hem min andra halva. Igårkväll kände jag mig låg och nere pga min oerhörda saknad efter prinsen! Jag såg honom på ICA tillsammans med sin pappa och hans dam igår, men jag hann inte på dom. Då växte saknaden dubbelt så mycket! Älskade du.


 


Veckan som kommer består av plugg! Vissa lektioner är inställda så det blir hemmaplugg. Två större uppgifter ska in, så det ska pysslas med!


Nu ska jag dricka upp kaffet och göra mig iordning för dagen. Ska ta mig en vals med dammsugaren, vika lite tvätt och fixa lite. Måste även påminna mig själv om att jag ska posta ett brev idag! Viktigt viktigt.


Oh, visstja. På torsdag ska jag följa med lillasyster på en sak! Vet inte om jag får nämna vad det är utan hennes tillstånd. Men det ska bli spännande som tusan!!! :)

Skapa flashcards