Alla inlägg den 24 april 2012

Av Linda Lindqvist - 24 april 2012 13:29

Tjo!


Har precis pratat med Hugos pappa om hur vi ska lägga upp sommaren i år.

Hugos pappa har några veckors pappaledighet att ta ut innan Hugo fyller 8, vilket han gör i oktober, så han tar ut pappadagar på Hugos veckor hos honom + att han har semester. Så Hugo får bra mycket sommarlov! :)

Så skönt. Plus att han kommer att ha Hugo lite på mina veckor också eftersom han har semester, och även när bebis väljer att komma ut :) Det är så skönt att vi kan prata, samarbeta och göra det så smidigt som möjligt för oss alla tre.


Så nu är det löst! Nu ska lappen om sommar/fritidstider lämnas in i eftermiddag.


Annars så är jag trött idag! Den där tröttheten jag hade i början av graviditeten börjar smyga sig på igen. Kan bero på att jag sover hemskt obekvämt på nätterna. Dels så sover jag vanligtvis alltid på mage, vilket är omöjligt nu.. och dels så sparkas och buffas det i magen nätterna igenom. Så det blir några timmars vakenhet på nätterna nu. Hoppas att det vill ge med sig, så man får lite sömn innan lillbus kommer ut - då lär det inte bli mycket till sömn inte! ;)

Jag ska plocka fram lite flera kuddar som jag kan bulla runt med under mage, mellan ben och bakom rygg så kanske kan får sova! Annars börjar jag fan sova på soffan där jag inte kan vända mig så mycket. Det kanske är ett alternativ? Värt att prova!


Idag ska jag fixa iordning i skrubben och i bebisrummet. Jag får panik över hur det ser ut! En massa skit överallt! Visst, jag har tid på mig men jag orkar inte se eländet! Så allt onödigt skit som står och tar plats åker bums ut i förrådet! Elprylar, textiler och annat skit bryr jag mig inte ett smack om att det pajar om det står där ute faktiskt! SÅDÄSÅ.


Och så ska jag upp med två tavlor idag också!


I veckan måste jag försöka ta mig in till valbo för att handla underkläder. Jag växer & ingenting passar riktigt längre. Trött på att känna mig som en noshörning i XS-trosor! Faktiskt.


Av Linda Lindqvist - 24 april 2012 12:23

Hittat lite bilder.

..vad jag saknar min Elsa <3


     


..och mitt röda hår ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards