Alla inlägg den 20 april 2012

Av Linda Lindqvist - 20 april 2012 11:22

Veckorna för sommarjobb är nu bestämda. Fick mail av chefen - och det blir då jobb in i det sista!

Så jag har iiinga planer på att föda tidigare än beräknat ;-)


Vecka 23 - 32 kommer jag att befinna mig på Tallen!

Och jag måste säga att jag längtar! Längtar efter alla härliga arbetskamrater så jag kan spricka :)


..sedan, vecka 33, då är det beräknad förlossning :)

Av Linda Lindqvist - 20 april 2012 09:16

Godmorgon!

..måste börja med att säga att man lär sig någonting nytt varje dag ;-)


Så.. fredag.

Igår gick jag som sagt hem till Angelica. Kaffe, skitprat och paketöppning av paket jag hade med mig till Evelina. Och jag tror att hon blev nöjd - eller ja, det lät då så när hon öppnade iallafall ;-) Gummsan!

När jag varit där så knallade jag hemåt, och väl hemma så hade Matthias lagat en supergod kycklinggryta! Han kan han :) Åt oss proppmätta och la oss sedan i soffan för att kika på hockey och bigbrother.


Idag är det fredag. Jag ska ta 13-bussen in till Gävle för att träffa Emma :) Vi ska ta oss en tur in till Owe Jansson - superkul, det var jätte länge sedan jag var där! Och så ska vi vidare till Sandviken då hon ska dona inne på färghuset :) Ska bli kul att träffa henne igen.


Måste visa vad jag fick hem i brevlådan igår också! Senaste köpet till bebis. Eftersom att Matthias är fotbollstok, så gjorde jag en beställning på någonting som kommer att passa bra ;)


 


 


Hähä! :)


Nu ska jag fortsätta kaffedrickandet, sedan göra mig iordning för da'n.

Vad kvällen sedan bjuder på, det får vi se! Lite småplanering finns, men vi får se!

Ovido - Quiz & Flashcards