Alla inlägg den 16 april 2012

Av Linda Lindqvist - 16 april 2012 07:49

Godmorgon!


Måndagmorgon. Hugo har precis hojat iväg till skolan och jag känner hur jävla tomt det blev på en gång! Den här veckan har, som sagt, varit kanonmysig! Vi har fått så mycket tid tillsammans och det är jag glad över. Min fina skatt.


Nu sitter jag med kaffekoppen i högsta hugg och äter frukost. Tacksam över att jag har börjat kunna äta frukost på mornarna. Det har jag inte kunnat göra på mååånga år. Har varit tvungen att vänta 3-4 timmar, och då är det ju lunchdags. Det är sedan jag gått några veckor in i graviditeten som jag började få tillbaka matlusten på mornarna.


Idag vet jag inte vad som sker! Funderar på att ta en morgonpromenad om en stund, men vädret ser lite lurigt ut, på G att bli regn men osäkert liksom. Kanske ska sätta mig och plugga litegrann, men det känns inte lockande :P Vi får se.


Nu ska jag fylla på kaffekoppen och bädda rent i Hugos säng och dona..


Skapa flashcards