Alla inlägg den 15 april 2012

Av Linda Lindqvist - 15 april 2012 14:29

Godmiddag!


Söndag igen! Vi har som vanligt en riktig slappsöndag.


I förmiddags gick jag över till Louise för att lämna ett par byxor och så blev jag bjussad på kaffe! :) Är som sagt jätteglad över att vi har träffats. Hon är en gó tjej och har en fruktansvärt gó son! Ingen tvekan om att hennes lilla Lucas och pyret i min mage kommer att bli polers sen ;-)


Annars har jag bara poat omkring i hemmet. Plockat och grejsat lite och har ingen större ork/lust till något annat. Hugo har okuperat min dator, Matthias ligger i sängen och glor film på sin dator och är lite sådär klen ;) och jag slog mig ner vid Hugos dator nu. Den här är så seeeeg säger han, men det kan jag då inte påstå!


Imorgon är det en trökmåndag. När Hugo cyklar iväg till skolan 7.40 så ser jag honom inte igen förän måndagen efter. Pappavecka! Men vi har haft en supermysig vecka tillsammans, lediga och har fått mycket tid att bara vara tillsammans. Lek med kompisar har det ju också blivit, men att kunna vara vaken lite längre på kvällarna och sova länge på mornarna och ha dagarna tillsammans har varit guldvärt!


I veckan har jag ingen skola heller. Bara distansplugg! Ska göra färdigt en uppgift som jag tänkte sätta mig med imorgon, sedan är allt klar för veckan. Skönt! Har inga planer för veckan heller förutom att jag tänkte promenera varje dag! Och kommer att få promenadsällskap vissa dagar av Louise & Lucas också, så det blir ju kanon :)

Ska även träffa Angelica och kaffa någon dag, och så ska jag dit på torsdag för att gratta hennes yngsta dotra som fyller år på onsdag. Lill-Linis! Var ju inte alls länge sedan hon låg i vagnen och var pytteliten! Tiden går..


Angelicas Evelina.

Mars -2011


Ikväll är det Big Brother också! Veckofinal, och det är Amandus och Joe som är nominerade.

Vet inte alls vem jag håller på faktiskt! Amandus är rätt tråkig och en riktigt kass förlorare. Kan jävlas med andra men tål inte alls när någon jävlas tillbaka. Joe är rolig på sitt sätt, men han kan ju dock inte ha alla hästar hemma :-P

Vi får la se vem som ryker! Tycker att dom kan ta in lite fler deltagare så det blir lite fart i huset igen.


Näe, nu ska jag försöka roa mig med någonting!


Ovido - Quiz & Flashcards