Alla inlägg den 14 april 2012

Av Linda Lindqvist - 14 april 2012 20:39

Godkväll!


Så var det helg igen. Jösses vad dagarna har gått fort! Påsklovet rann iväg i en sjujävla fart.


Igår packade Hugo väskan och drog iväg till morfar sin för att spendera natten där. Jag promenerade iväg till Angelica på eftermiddagen för lite kaffe och så fick jag med mig lite tröjor av henne som magen får plats att växa i :-) Det är inte mycket som passar nu, och ändå är det lite mer än 16 veckor kvar till BF! Så jag kommer att växa en hel del till.

Kvällen spenderades tillsammans med min stora älskling framför lite filmer med pizza och mys!

 


Hugo kom hem vid 18-tiden idag. Sedan dess har vi legat i soffan och glott på film och mölat godis. Nu har han dock krypit ner i sängen och slagit igång en film i sitt rum. Han är trött, lillhjärtat. Jag rensade lite i hans lådor med t-shirts idag och insåg att det mesta är urväxt! Byxor införskaffade jag för inte så länge sedan, men t-shirts behövs nu. Så det ska inhandlas i slutet av månaden. Mammas stora kille!


Matthias drog iväg till Wall för att glo på hockey och hinka vingeldricka tidigare, så får se när han dyker upp :)

Jag ska bänka röven i soffan och fortsätta stirra in i tv:n och hoppas att det finns något bra att se.


Nu är även datum till Mäkis begravning bestämt. Fyfan, det kommer att kännas riktigt tungt att ta farväl av honom på riktigt! "/ Fina du.


Ovido - Quiz & Flashcards