Alla inlägg den 11 april 2012

Av Linda Lindqvist - 11 april 2012 08:29

Godmorgon!


Vädret fortsätter att vara regnigt och ruskigt! Är mysigt att tassa omkring inomhus också, men blir bra långtråkigt i längden. Det ser dock ut att fortsätta vara ruggigt resten av veckan också.. men man kan alltid hoppas på lite sol :)


Igår förmiddag så var det bestämt att Hugo skulle hem till en kompis, så vid 10.30 gav vi oss iväg dit. Han skulle ringa när han ville komma hem och hörde inte av sig förän 18.30 så det blev många timmars lek! Så jag nattade en väldigt trött och nöjd liten pojke strax efter 21 igårkväll. Idag blir det ännu mera lek. Strax efter klockan 11 kommer kusin Benjamin hit! Det ser Hugo väldigt mycket fram emot då Benjamin är som en idol för honom ;-) Så det blir några timmars lek idag också.


Matthias är hemma och är sjuk idag. Stackars hjärtat. Förkyld så det heter duga & seg och klen. Vaknade tidigare imorse av jordens nys-attack bredvid mig i sängen. Och när han nyser så nyser han inte bara en gång :P Shit alltså!


Vad jag ska roa mig med är oklart! Lite plugg varvat med lite fix i hemmet, och så skulle jag vilja komma ut på en promenad också trots vädret. Men jag behöver röra på mig! Så det blir nog så också. Jag skulle vilja ha någon form av regnkläder också! Men allt inom klädväg är onödigt att inhandla nu när jag är så rund!


Idag går jag in i vecka 23 också! Shit, vad tiden går! 4 månader kvar ganska exakt, sedan är vårat lilla hjärta hos oss.

 


Näepp, nu ska jag dona lite!

Skapa flashcards