Alla inlägg den 9 april 2012

Av Linda Lindqvist - 9 april 2012 19:53

Godkväll!


Efter lunch idag så knallade jag iväg till Hugos pappa för att hämta hem min lillprins!

När vi kom hem så begav vi oss ganska direkt ut. Jag promenerade och Hugo cyklade.. hittade en lekpark där vi stannade en liten stund och gav oss sedan vidare till ICA för att handla lite frukt. Lite sura miner efter att inte alltid få det man vill ha, men det är någonting som lillhjärtat måste lära sig - allt man pekar på kan man faktiskt inte få! Sedan så tycker jag att ICA kan kasta iväg leksakshyllan därifrån :P


Nu är det bättre iallafall. Hugo har duschat och jag har fixat fruktsallad som han önskade :)


Imorgon vid 10.30 ska jag lämna Hugo hos en klasskompis till honom så dom får leka. Bästisen! Själv vet jag inte vad jag ska hitta på. Kaffesällskap någon? :)

Och på onsdag så ska han leka med kusin Benjamin. Så han har att göra iallafall.


Nä, ska lägga ifrån mig datorn nu och kura ner mig i soffan med Hugo som precis slagit på filmen "Bortspolad".


Ovido - Quiz & Flashcards