Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Linda Lindqvist - 28 mars 2012 07:47

Godmorgon!!


Vad gött det är att se hur dom blåser bort gruset på vägen utanför här. Våren är mer än välkommen!

Hugo var överlycklig över att kunna sätta sig på cykeln och hoja iväg till skolan istället för att promenera. Försöker dock få honom att inse att det börjar bli dags för en ny cykel.. men han älskar den han har och är svår att övertala! Får se om hans pappa lyckas övertala honom lite bättre när han ska dit nästa vecka.


Jag sitter med kaffekoppen i högsta hugg och ska strax sätta igång med lite plugg. Förbereda mig inför en redovisning som ska göras klockan 13 i skolan, och så har jag lite annat i pluggväg att pyssla med.


Idag går jag in i vecka 21 i graviditeten! Just nu känns det faktiskt som att allting står ganska stilla.

I början såg jag fram emot inskrivningen - därefter till ultraljudet. Nu har jag inte tid hos barnmorskan förän 2/5, och det känns som en eeevighet dit! Men iofs så har tiden hit gått väldigt fort, så hoppas att tiden dit går fort också!

Men eftersom att graviditeten går som en dans än så länge, så ska jag passa på att njuta ordentligt! Hoppas naturligtvis att den tänker fortsätta gå såhär smidigt, men man vet ju aldrig!


Bjuder på lite bilder från elmia förra året! Matthias åker dit nästa helg och jag är inte aaaalls nå avundsjuk ;)

             

Ovido - Quiz & Flashcards